Monday, January 3, 2011

Nini D & The Warna Contest


Alamak contest lagik..

Kali nih harus cr masa nk join..tapi agak pnjg sket la contest ni..hehe.
xpe2 kalo nk mesti la berusaha kan kan.. ( huu tapi saya xpndai wt ayatlah..heu heu)

mari2 join contest oleh cik nini dan thewarnabyelnani

Contest ni bermula dari tarikh 11.01.11 hingga 31.01.11 jam 11:59 malam
tepat taw!!

Dan beberapa soklan yg wajib dijawab...

So meh tgk pendapat saye :-


1. apa pendapat anda tentang rekaan tudung sekarang?

Tudung zaman sekarang bagi saya amat menarik.Macam2 style dh ada cume perlu tahu bile nk padan kan dan bergaya serta confident. Rekaan dari yang ada awning hingga lah ke shawl2 sesuai utk semua org dan haruslah confident utk memakainya. :)

2. rekaan yang macam mana yang anda suka?

Rekaan?ermm maksud style ke kain? hehe.

Ok, Baik, utk tudung awning dan shawl smuanya saya suka asalkan selesa dan tak panas. Janji tak panas penting2 bg saye..Kalo rekaan tudung shawl tu rambu rambu or ada beads ke memanik ke, bg saya ok je..kadang2 perlu untuk kenekan dgn gaya berbeza dgn baju. Kalo rekaan ada awning tu, saya gemar die simple xde manik2 kt atas tu.

Jenis Kain : kalo shawl saya kurang gemar yg terlalu ringan dan licin (sebab nnti asyik nk tgk cermin je keje aku..hahah). Maka material kegemaran saya adalah: cotton, cotton lycra dan jojet lembut .


Lengkapkan slogan nih...
" bertudung akan lebih bergaya jika........(40 patah kata)"

Bertudung akan bergaya jika dipadankan dengan baju yang bersesuaian dan style.Pemilihan warna boleh menambahkan kelainan dan nampak lebih cantik terutama yang pandai mix and match. Apa-apa pun jangan lupe tanya org tersayang 'if u look awesome ke tak'.


Owh org yg saya tag adalah adahe

#peace#

4 comments:

Feel free to drop by guys! :)