Wednesday, April 27, 2011

Outstation again

Adoyai..nasib badan..

Baru 5 hari di pejabat disuruhnya adhoc oustation lagik.. Kesian to him and us.

Sib baik ada kata-kata yg menenangkan jiwa : "Redha je la..abes tu, cari rezeki jugak nama nye"



Tempat oustation



Ps: Dalam pada itu, nak gak luahkan....hee, Yg tensen tu, kata hari khames g,tup tup nak hari nih jugak..pastu balik lewat sehari.ngada2 betol... Kadang2 org xfikir bile diorang di situasi kite . Semuanya nk last minit. Dah tu bkn nye org xde family or hal2 yg penting yg telah dirancang khususnya kan kan.. Berurusan dengan manusia , macam ni lah gaya nya...huuu..

Okay, i should stop . Sabar sabar...




6 comments:

  1. sabar sabar....hidup perlu diteruskan..

    ReplyDelete
  2. luahkan apa yg terpendam..baru rasa lega kan..apapun zu mesti ttp leh sabar kan..

    ReplyDelete
  3. biasalah, depa mmg suka bab menterkujatkan org cam ni...sabarlah

    ReplyDelete
  4. wahh..Baeklah, best nye dpt support ngee hee :)) thank you kawan-kawan!!

    ReplyDelete
  5. zu,don't worry...lama2 biasala tu nt,u are not the only person who felt it,hehehe

    ReplyDelete
  6. nak shian kan haziq ke mamanya...hiks...

    tp mmg... x suke pasal outstation @ kursus nie... x suke...x suke...x suke...

    ReplyDelete

Feel free to drop by guys! :)