Monday, June 25, 2012

Cik adik Manis

Alhamdulillah ada gak selit masa nk update. Tercari2 masa dan perasaan rajin untuk aku mencoret2 cerita2 setelah lama menyepi. (ngader-ngader :P ). Tenggelam dalam kebizian sejak masuk opis, Biasala macam2 nk kene buat n catch up. hadoii...

 Ahh rindunya cuti masa berpantang..hahaahaaa... Tapi apakan daya aku amik dua bulan saje. (dont ask why) :p

So masuk2 je keje , biasa laa blues blues teringat kt si kecik tu.sbb kene hantar nursery seawal dua bulan. Memang rasa guilty. Cuma mampu berdoa dan tawakal. Mohon juga di permudahkan cikgu2 taska menguruskan anak2 kita tu. (kita sendiri fenin ini kan org lain..huhu)

Sedar tak sedar dah nak masuk 5 bulan dah anak dara nih. 

Berat terkini , alhamdulillah sudah 6.5 kg.




Aisyah with atuk n mak su :)


Till then bye

3 comments:

  1. comelnya hana...sila cubit pipi hana tu!:)....
    Zu,x semuanya pengalaman bersalin tu sama dan x semestinya rasa kurang sakit tu berkurang,hihi....

    ReplyDelete
  2. comella hannah nie...geram tgk...

    ReplyDelete
  3. mel : tu r.. nak bsalin je, sure ada rasa nebes hukhuk. Moga dimudahkan smua urusan

    mimi : mimi dh scan bgtaw nnti.hehe :P

    ReplyDelete

Feel free to drop by guys! :)