Thursday, February 7, 2013

Diaper went through the washer..!!

Assalammualaikum semuaaa....

Hi!!

Wanna share something to you guys out there.

Somehow i accidentally washed  my clothes with hannah diapers...Oh NO!!!..

Now there's all this jelly/gummy like balls all over my clothes... YUCK!!

Later i found (which i googled of coarse ), many of us face the same problem like this.

 
Click here












 alolololoooo





So camne nak settle kan, well i just followed some instruction (i cant remember which site ). So meh kongsi meh, kot kot laa ada info berguna...heh heh heh...

At first clean your washer ( aku wipe n lap bersih2.. buang segala bintil2 ..huuu- pakai baby wipes sonang sket). Then, baju-baju yg terkena gel-gel tu, shake sikit and haruslah di cuci /bilas dengan air mengalir. repeat mengalir! (ahhh makan masa lama sbb baju banyak pula tu). Thirdly, masuk balik dlm washer untuk basuhan (takkan nak basuh tangan..nanges mak..hahaha)
Last, sidai.. siap



 ps: in the end sidai baju esok je.haha xlarat nk tunggu washing machine siap kol 2 pagi . adeh....!!



till then

byee



No comments:

Post a Comment

Feel free to drop by guys! :)