Wednesday, March 6, 2013

Flower for lazy people..dushh!!


 ce teka apa dalam kotak?






**













**











**










**












**


teka la teka laa








 tadaaaa..



 Cantik taks?.. 
marilah kita berkasih kasihan sesama pokok hehe..







 Ada satu hujung minggu tu, aku merayap lah ke amcorp ( seronok sebab aku suka tgk flee market). Dalam duk usha-usha benda pelik-pelik dan menarik, tetiba terjumpa pokok comel nih. pastu tukang jual siap sound aku, ni haa pokok "flower for lazy people"..pastu aku smbung,bkn lazy ... busy.. weks!!

Origin flower ni dikatakan dari jepun (wahhh.. kan best kalo ia adalah sakuraaaaa..hee)
Juga dikatakan boleh hidup sehingga 10 tahun (fuh sempat x smpai pencen ni.hahahah). then dia xperlu matahari (hamboihh), pastu dia akan kembang bila dry and kuncup bila humid.





ada faham?




 



 Ni aku beli kecilnya.. saje ..tgk tu flower dia kuncup..nampak?







 haa kasi zoom










Then bila hari kering2.. dia kembang mekar... senang sgt utk dijaga!!!





 





 

Its from the secret garden,.. nak taw lebih lanjut leh la g fb dia :0
Suka betul ada pokok bunga gini..hahaha... lazy mary sungguh!.

:P


till then bye
Thanks for reading!

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop by guys! :)