Thursday, July 9, 2015

Ucapan awal hehe

Salam Ramadhan semua...

FUhh fuhh dah nak menghmpiri hari-hari akhir bulan yang penuh barakah ni.

Moga kalian semua mendapat rahmat dan keberkatan dari Nya.

Bagaimana juada berbuka masih kekal xg bazaar sebab masak kah? hebat-hebat...jimat-jimat... hehe.
Cuba juga cara ni.. tp kekadang tu dh tataw nk masak atau keletihan ya amat , aku bli lauk sket . hee statkat ni, alhamdulillah cuba untuk tidak membazir..huuhuu.. Cume bosan buka sorang-sorang..hahaha..

Tahun ni takde persiapan raya sangat. Biasa-biasa je. Baju pun xde la yang baru. Anak-anak je heee..jadi la kan. Bukan apa, xde mood la nk test baju dengan keadaan gini..haha sekarang size lain laaa.. esok lain pulak..ekekkeh... so kesimpulan xyah beli.. Senyum lebau si suami..hahahah...


Okla.. just nak wish awal-awal..sebab ada yang cuti raya dah esok..kakakaka...

" Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Batin "
" Maaf dari kami sekeluarga dari hujung rambut ke hujung kaki"

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop by guys! :)